Stressed = Desserts

6:49 PM

It's been quite some time since I've posted.

I'm now so busy that I don't even feel the Chinese New Year mood anymore.

Everyday is about thinking how to do my work properly, how not to cause trouble among group mates.

After Chinese New Year it's going to be even heavier.

Then there's my owner of my flat who wants to take it back next month, in the middle of chaos that's happening in my life.

Aku tinggal kat bawah parking lot je lah kalau macam tu.

Atau aku tinggal kat tempat kerja je. Ambik sleeping bag pergi. Tapi nampaknya kena jugak lah suatu hari nanti.

Maafkan saya para pembaca yang mungkin tidak faham Bahasa Melayu. Bila aku dah naik angin macam ni dengan batuk sekali, benda yang pelik akan berlaku.

Seperti ini.

Dah lah tu. Aku nak pergi makan. Semoga semua yang membaca coretan ini menggunakan masa cuti yang diberikan dengan sebaik mungkin, tidak kira kaum Cina atau tidak.

Gong Hei Fatt Choi!


P/S: Kepada Vincent, selamat datang ke kelab AGD! :)

You Might Also Like

2 comments

  1. i want sex so badly now ....can we

    ReplyDelete
  2. Sex is never enough for me ooi. But doing it without love is like breathing without air.

    ReplyDelete